svētdiena, 2013. gada 3. februāris

Lapas izstrādes stadijas


Tāpat kā tradicionālās programmatūras izstrādes, mājaslapu izstrāde izstrādi procesu var iedalīt dažādos dzīves cikla posmos. Tas var palīdzēt, lai formatētu komandu efektīvi, un šos standartus un procedūras var tikt pieņemti, lai sasniegtu maksimālu kvalitāti. Šis pants izskaidro soļus attīstība, kas var, iespējams, organizēta kā process mājaslapu izstrāde. Tas ir tikai vadlīnijas, lai palīdzētu jums, lai zināt, kā process var izdarīt. Šie pasākumi var atšķirties no pieteikuma pieteikumu. Uzrakstiet man jūsu ierosinājumus un komentārus par šo rakstu.

Piezīme: Visā šajā tekstā vārdus tīmekļa vietnes, tīmekļa lietojumprogrammas, tīmekļa lietojumprogrammas un intraneta / extranets ir savstarpēji aizvietojami.

Sistēmas attīstības process var sekot vairāki standarta vai uzņēmuma konkrētām sistēmām, metodikas, modelēšanas rīkiem un valodām. Programmatūras izstrādes dzīves cikls parasti nāk ar dažiem standartiem, kas varētu atbilst vajadzībām kādu attīstības komandu. Piemēram, programmatūru, tīmekļa vietnes var būt arī izstrādāti ar noteiktām metodēm ar dažām izmaiņām un papildinājumiem ar esošo programmatūras izstrādes process. Ļaujiet mums redzēt posmi iesaistīt jebkurā tīmekļa vietnes izveide.

1. Analīze:
Kad klients ir sākām apspriest viņa prasībām, komanda iekļūst tajā, uz iepriekšēju prasību analīzi. Kā tīmekļa vietne būs daļa no sistēmas, tai pilnīgu analīzi par, kā tīmekļa vietnes vai tīmekļa pieteikumu gatavojas palīdzēt esošo sistēmu un kā vieta ir gatavojas palīdzēt biznesu. Turklāt analīzē būtu jāiekļauj visi aspekti jo īpaši par to, kā tīmekļa vietne gatavojas pievienoties esošo sistēmu. Pirmais būtiskākais lieta ir atrast mērķauditoriju. Tad visi pašreizējā aparatūra, programmatūra, cilvēkiem un datu jāapsver laikā analīzes. Piemēram, ja uzņēmums XYZ corp ir nepieciešama mājas lapā, lai būtu savas cilvēkresursu informāciju tiešsaistē, analīze komanda var mēģināt izmantot esošos datus par no pašreizējā datu bāzē darbiniekiem. Analīzi būtu jādara tādā veidā, ka tā nedrīkst būt pārāk laikietilpīga vai ar ļoti mazāk informatīvs. Komanda būtu iespēja nākt klajā ar pilnu izmaksu un ieguvumu analīzi un kā projekta plāns būs izejas analīze, tas būtu reāli. Lai to panāktu analītiķis būtu jākonsultējas ar dizaineriem, izstrādātājiem un testētājiem, lai nākt klajā ar reālistisku plānu.

Ieeja: Intervijas ar klientiem, vēstules un atbalsta klienta docs, Diskusijas piezīmes, tiešsaistes tērzēšanā, ierakstītas telefonsarunas, modelis vietnes / programmas utt,
Izeja: 1. Darba plāns, 2. Saistītajām izmaksām, 3. Komandas prasībām, 4. Aparatūras programmatūras prasības, 5. Apliecinošos dokumentus un 6. apstiprinājums.

2. Specifikācija Building:
Provizoriskie specifikācijas izstrādā piesegšana katru elementu prasību. Piemēram, ja produkts ir tīmekļa vietne, tad no mājaslapu izstrāde vietas moduļu vispārējo izkārtojumu, vietnes navigācijas un dinamisko daļu no vietnes būtu jāiekļauj spec. Lielāki projekti būs nepieciešama papildu līmeni konsultāciju, lai izvērtētu papildu biznesa un tehniskajām prasībām. Pēc izskatot un apstiprinot sākotnējo dokumentu, rakstisku priekšlikumu tiek sagatavots, norādot uz projekta jomu, ietverot atbildību, grafikiem un izmaksām.

Ieeja: Ziņojumi no analīzes komandu.
Izeja: Complete prasību specifikācijas personām un klientu / klienta pārstāvis.

3. Dizains un izstrāde:
Pēc ēkas specifikāciju, darbs pie mājas lapā ir paredzēts saņemot parakstīts priekšlikuma, depozītu un citiem rakstiskiem satura materiāliem un grafikas vēlaties iekļaut. Šeit parasti izkārtojumi un navigācijas tiks veidots kā prototips.

Daži klienti var būt interesē tikai pilnu funkcionālo prototips. Šajā gadījumā mums var būt nepieciešams, lai parādītu viņiem mājaslapu izstrāde pieteikuma vai vietā. Bet lielākā daļa no gadījumiem klientam var būt ieinteresēti meklē divus vai trīs dizainu ar visiem attēliem un navigācija.

Tur var būt daudz ierosinājumus un izmaiņām no klienta puses, un visas izmaiņas būtu mājaslapu izstrāde pirms pāriet uz nākamo posmu. Šīs pārskatīšanas varētu tikt atkārtoti parādīts caur interneta par klientu, lai apskatītu.

Ja nepieciešams, klientu komentāri, atsauksmes un apstiprinājumus var paziņot pa
e-pastu, faksu un telefonu.

Visā projektēšanas posmā komandai vajadzētu jāizstrādā pārbaudes plāni un procedūras kvalitātes nodrošināšanai. Tas ir nepieciešams, lai iegūtu klientu apstiprinājumu par dizaina un projektu plānus.

Paralēli datubāze komanda būs sēdēt un saprastu prasības un attīstīt datu bāzi ar visām datu struktūrām un izlases dati arī tiks sagatavoti.

Ieeja: prasību specifikācija.
Izeja: Lapas dizains ar veidnes, attēlus un prototipu.

4. Saturs rakstiski:
Šis posms ir vajadzīgs galvenokārt tīmekļa vietnēm. Ir profesionāli satura izstrādātājiem, kas var rakstīt Specizalizēta un atbilstošu saturu uz vietas. Saturs rakstnieki, lai pievienotu savu tekstu var izmantot dizaina šablonus. Gramatikas un pareizrakstības pārbaude būtu vairāk nekā šajā posmā.

Ieeja: Designed veidni.
Izeja: Lapas ar formatētu saturu.

5. Kodēšana:
Tagad tās programmētājiem savukārt pievienot savu kodu netraucējot dizainu. Atšķirībā no tradicionālās dizains attīstītājs ir jāzina saskarni un kodu nedrīkst traucēt izskatu un justies no vietas vai piemērošanu. Tāpēc attīstītājs jāsaprot dizainu un navigāciju. Ja vietne ir dinamiska, tad kods būtu izmantot veidni. Izstrādātājs var būt nepieciešams mijiedarboties ar dizaineru, lai saprastu dizainu. Dizainers mājaslapu izstrāde var būt nepieciešams izstrādāt dažas grafisko pogas, ja kādreiz attīstītājs ir nepieciešamība, it īpaši, izmantojot kādu pogas. Ja izstrādātāju komanda strādā viņiem vajadzētu izmantot CVS kontrolēt savus avotus. Kodēšanas komandu jārada nepieciešamās pārbaudes plānus, kā arī tehniskā dokumentācija. Piemēram Java lietotāji var izmantot javadoc attīstīt savus dokumentus, lai izprastu to kodu plūsmu. Galalietotājs dokumentāciju var gatavot arī ar kodēšanas komanda, ko var izmantot ar tehnisko rakstnieks, kurš var saprast tos, raksta palīdz un rokasgrāmatas vēlāk.

Ieeja: vieta ar formām un prasību specifikācijas.
Izeja: Database virza funkcijas ar vietu, kodēšanas dokumentus.

6. Testēšana:
Atšķirībā programmatūru, tīmekļa lietojumprogrammas nepieciešama intensīva testēšana, jo pieteikumi vienmēr darbojas kā vairāku lietotāju sistēma ar joslas platuma ierobežojumi. Daži no pārbaudes, ko būtu jādara, ir, Integrācijas testēšana, Stresa testēšana, Scalablity testēšanai,, izšķirtspēja testēšana un pārrobežu pārlūku saderības testēšanas. Gan automatizēta testēšana un manuālu pārbaude būtu jāveic bez neizdoties. Piemēram tā nepieciešama, lai pārbaudītu ātri iekraušanas grafikas un aprēķināt to iekraušanas laikā, jo tie ir ļoti svarīgi, lai jebkurā mājas lapā. Ir dažas pārbaudes instrumenti, kā arī daži tiešsaistes testēšanas rīki, kas var palīdzēt testētājiem, lai pārbaudītu savus pieteikumus. Piemēram ASP izstrādātāji var izmantot mājaslapu izstrāde, lai pārbaudītu ASP pieteikumus, kas ir bezmaksas rīks pieejams no Microsoft vietnes, lai lejupielādētu.

Pēc tam dara visu testēšanu dzīvot testēšana ir nepieciešama tīmekļa vietnes un tīmekļa lietojumprogrammas. Pēc augšupielādējot vietnē ir jābūt pilnīga pārbaude (piem. saites tests)

Ieeja: vieta, prasību specifikācijas, papildu dokumenti, tehniskās specifikācijas un tehniskie dokumenti.
Izeja: Aizpildīta pieteikuma / vietā, testēšanas pārskati, kļūdu baļķi, bieža ar izstrādātājiem un dizaineriem.

7. Veicināšanu:
Šis posms ir piemērojama tikai tīmekļa vietnēm. Veicināšanas vajadzībām sagatavošanu meta tagus, pastāvīga analīze un mājaslapu izstrāde iesniedzot URL uz meklēšanas dzinēji un katalogi. Ir ziņas raksts šajā vietnē uz vietas veicināšanu, klikšķiniet šeit, lai to izlasītu. Vietā veicināšanu parasti nepārtraukts process, jo tad meklētājprogrammu stratēģijas var mainīties diezgan bieži. Iesniedzot portālu URL reizi 2 mēnešos var būt ideāls iesniegšana politika. Ja klients ir gatavs, tad maksā klikšķi un maksā iesniegumus var veikt arī ar papildu izmaksām.

Ieeja: Lapas ar saturu, klientu pastus, kuros minēts konkurentus.
Izeja: Lapas iesniegšana nepieciešamo meta tag sagatavošanai.

SEO cikla klikšķiniet šeit.

8. Uzturēšana un atjaunināšana:
Tīmekļa vietnes būs nepieciešams diezgan bieži updations lai saglabātu tos ļoti svaiga. Tādā gadījumā mums ir jādara analīzi vēlreiz un visi pārējie dzīves cikla soļi būs jāatkārto. Kļūdu labojumi var izdarīt laikā, kad uzturēšanu. Tiklīdz jūsu mājas lapā sāk darboties, notiek veicināšana, tehniskā apkope, satura vadības un atjaunināšanu, apmeklējuma uz vietas darbības pārskati, personāla apmācību un mājaslapu izstrāde ir vajadzīga regulāri atkarīgs no sarežģītības jūsu mājas lapā un jūsu organizācijas vajadzībām.

Ieeja: Lapas / Pieteikums, saturs / funkcijas tiks atjaunināti, atkārtota analīze ziņojumi.
Izeja: Atjaunināts Application, apliecinošus dokumentus uz citām dzīves cikla posmos un komandām.

Iepriekš minētie soļi vien nav stingras, lai tīmekļa lietojumprogrammu vai tīmekļa vietnes attīstību. Daži soļi nedrīkst piemērot, lai konkrētus mājaslapu izstrāde uzdevumus. Tās atkarīgas no izmaksām un laika patēriņu, un nepieciešamību. Dažreiz, ja tā ir iekštīkla vietni, tad nebūs vietā veicināšanu. Bet, pat ja jums ir mazs attīstības uzņēmums, ja jūs pieņemt noteiktu plānošanu kopā ar šo tīmekļa inženierzinātņu soļi prātā, tas noteikti atspoguļo to kvalitāte iznākumu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru