svētdiena, 2013. gada 3. februāris

Stāsti no mājas lapu veidotājiem


Kā jūs kļūt mājaslapu izstrāde? Suzanne sākās ar personīgās lapas, un tad pārcēlās uz ēku portālus citiem cilvēkiem.
Vai jūs autodidaktisks vai jūs iegūt grādu? Suzanne got sākās liekot vairākas personālizstādes vietnes tīmeklī, kad viņa tika lūgts izveidot vietni paziņa. Viņa šobrīd strādā 30-50 stundas nedēļā mājaslapu izstrāde, un cer strādāt pilnu darba laiku no mājām drīz.
Padomi un triki
Uzzināt visu varat un nekad apstāties attīstīt savus talantus.
Jūs nevarat stāvēt vai jūs riskējat iegūt atstāta putekļiem.

Kā jūs kļūt mājaslapu izstrāde? Sāka ar ēkas mājas lapā viņas departamentā.
Vai jūs autodidaktisks vai jūs iegūt grādu? Džoiss apmeklēja semināru par padarot vietnes aptuveni pirms četriem gadiem (1996), un pēc tam brīvprātīgi veikt tīmekļa vietni par viņas departamentā. Galu galā, viņa varēja pamest savu darbu un darīt datoru un mārketinga konsultāciju pilna laika.
Padomi un triki
Iet uz funkcionalitāti, nevis pārlieku paredzēti vietām.
Runā angļu valodā, lai saviem klientiem, nevis neģisti.

Tomass vēlējās izveidot mājaslapu izstrāde no savas mājas, bet nevar to darīt bez dažas bezmaksas HTML klasēm no viņa ISP.
Sākumā viņš negribēja ņemt klasēm, bet tad viņš aizgāja un "iemīlēja to." Tomass cenšas dot vērtība par naudu, ka viņa klienti maksā, dažkārt pat zaudēt naudu. Viņš arī ir brīvprātīgi savus pakalpojumus, lai radītu
Es sniegt izdarīts pakalpojumus maniem klientiem ar augstu tehnoloģiju un augstu touch.
Sāciet ar pamatiem.
Apgūt jaunu programmu ik pēc 90 dienām, un palikt koncentrējas.
Atrast savu nišu un godīgi.

Džoiss sāka darīt interneta attīstību pēc apspriešanās ar vīru. "Es domāju, ka es varētu to darīt sākumā, bet es to darīju ..."
Pēc šo vietni, viņa sāka brīvprātīgā viņas pakalpojumus citiem bezpeļņas organizācijām, un viens ieguva stipendiju un sāka maksāt viņai. Viņa pavada līdz pat 60 stundām nedēļā, ņemot par mājaslapu izstrāde vasarā, un mazāk laika ziemā, kad viņa strādā par skolotāju, kā arī.
Mans mācību process bija ļoti grūti.
Man bija ļoti jauni, un pēc skolas es lasīju grāmatas, es varētu atrast vietējā bibliotēkā.

Internets bija jauna lieta, un tas bija grūti atrast informāciju tiešsaistē.

Diemžēl šodien problēma ir vēl lielāka, tur ir pārāk daudz informācijas par mājaslapu izstrāde!

Tas bija galvenais iemesls, kāpēc es nolēmu izveidot savu vietni, kur es esmu spējīgs vadīt iesācējiem caur izglītības procesu, neļaujot viņiem izlietne gigants redzēt informāciju.

Kaut gan es nekad studējis mājaslapu izstrāde profesionāli skolā, pateicoties manas pieredzes es esmu spējīgs parādīt pārziņiem sākumā ceļā "pareizais ceļš".

Tagad dienas mājaslapu dizaineri ir tik daudz iespēju, tik daudz lielisku tehnoloģijas, tūkstošiem grāmatu, simtiem datoru skolās, miljoniem rakstu ... Šādā Patiesībā, jums ir atrast kādu, kas jums parādīs pareizo ceļu, lai dotos.
mājaslapu izstrāde 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru