svētdiena, 2013. gada 3. februāris

Mājaslapu izstrāde kā profesija


Mājaslapu izstrāde ir aizraujoša joma būt iekšā Viens no labākajiem daļas par to, ka tā var izdarīt no mājām, un par daudzveidīgām grafiku, bet kā jūs sāktu? Es esmu intervēja 5 ārštata web izstrādātājiem, lai uzzinātu, kā viņi uzsāka savu kā viņi vada savus uzņēmumus.

Kā sākt

Kā jūs sāktu šajā jomā? Mājaslapu izstrāde visbiežāk veids ir radīt vietu vai vietu sev, brīvprātīgo, lai vietnes citiem, un tad beidzot atrast kādu, kas būs jāmaksā jums, lai padarītu viņu vietā. "Es apmeklēju semināru un tad brīvprātīgi, lai mans departaments vietni," Joyce W. stāsta, un Suzanne sāka personīgā un tad "bija vērsies kāds darīt vietni viņiem man bija saviļņots!."

Nekad domāju, ka tāpēc, ka jūs nesaņemat jāmaksā darbs nav vērts. Thomas dažreiz brīvprātīgie viņa pakalpojumiem un mājaslapu izstrāde ir "gatavs sniegt maniem klientiem vairāk nekā savu naudu ir vērts." Tas ir svarīgi, lai nopelnītu naudu beidzot, bet jo īpaši, ja jūs, sākot out, brīvprātīgo Web izstrāde izpaužas jūsu vārdu, kas tur.

Tehnoloģija

Tas neņem daudz līderi augsto tehnoloģiju aprīkojumu darīt interneta attīstību. Lielākā daļa no izstrādātājiem nav ātrgaitas līnijas, bet tas būtu jauki ("Nē! - Darn to" Džoisa D. teica, kad jautāja). Tas arī neņem datorzinību grādu, lai gan Maikls minored tajā. Visbeidzot, jums nav jāzina viss par kaut ko, kas klients vēlas (CGI, datubāzes, utt.) "Es apakšlīgumu, kad man vajag Perl CGI," saka Joyce W. un Joyce D. ir "divi iedzīvotājs geeks", lai palīdzētu viņai ar tehnisko daļu.

Biznesa

Izvēloties savu nišu ir ļoti svarīga, jo Tomass saka. Tātad, pirmā lieta, jums vajadzētu izlemt, ir kāda veida vietām jūs pievērst uzmanību. Džoiss W. dara "nekādas privātas lapas", bet Džoisa D. izvēlas "vietējiem klientiem, lai tur kaimiņu pieskārienu." Daži cilvēki koncentrēties uz bezpeļņas grupām, bet citi vērsta uz maziem un lieliem uzņēmumiem, tā ir jūsu izvēle, bet jums vajadzētu izlemt, lai jūs netērētu savu enerģiju uz vietas, kas jūs nevarēsiet darīt arī ar.

Kad esat izlēmuši par savu tirgu, jums ir nepieciešams izlemt, kā un cik daudz, lai maksas. Visizplatītākais veids, kā iekasēt, ir projekts.

Jums ir nepieciešams, lai atrastu kaut ko, kas nosaka jūsu biznesu intervālu. Kāpēc būtu kāds izvēlēties mājaslapu izstrāde jums veidot savas lapas, nevis citu attīstītāju? Maikls saka, "veiksmīga biznesa ir jābūt klientu orientēta, un gatavas noliecamiem atpakaļ, lai apmierinātu klientu vajadzības un prasības." Kamēr Suzanne koncentrējas uz izdomu, jo viņa jūtas "vietām ir nepieciešama unikāla justies uz tiem, lai izceltos."

Veicinot sevi ir svarīgi, lai iegūtu vairāk uzņēmumu. Katrs attīstītājs paziņoja, ka no mutes mutē ir mājaslapu izstrāde viens no labākajiem veicināšanas metodes. Pārliecinieties, ka jūsu draugi zinātu, ka jūs darāt to, kas jums ir pieejams un priecīgi strādāt par viņiem. Nodot savu biznesa informāciju savā e-parakstu, pārliecinieties, ka jūsu tīmekļa vietne norāda, ka jūs darīt mājaslapu izstrāde, un uzturēt brīvprātīgā, ja Jums nav atrasts pietiekami daudz darba vēl.

Atcerēties

Tas ne vienmēr ir viegli būt brīvmākslinieks. Jums ir jāstrādā ar cilvēkiem, kas nepilda savas autortiesības, un, kad jūs esat beidzot atradis to, ko jūs domājat, ir maksāt klients, jūs satikt cilvēkus, kuri "nedomāju, ka tas ir vērts savu laiku, lai jums samaksāt." (Suzanne) mājaslapu izstrāde var būt ļoti tehnisks, un, kad jūs izmantojat savu biznesu, jums bieži ir darīt to visu pats, un bieži vien visu atsevišķi. Ja tu strādā no mājām, jums ir tikt galā ar traucējošos, piemēram, "maniem bērniem satveršanas manu roku visu laiku." (Thomas) Getting savu vietu un savu klientu portālos ko nodrošina meklētājprogrammas ir ļoti grūti, un darot darbu, var būt ļoti laikietilpīga.

Bet tas ir vērts

Lielākā daļa ārštata mājaslapu izstrāde strādāt ārpus mājas birojā. Viņi noteikti savi grafikus ("[es varu] get mani zobi jātīra, vai gulēt, ja es neesmu slikta labi" Suzanne "Man patīk būt šeit, kad mani dēli nāk mājās." Tomass). Web izstrādātāji ir radoši un saņemt apvienot tehniskās accomplishments ar mārketingu un dizainu. Es esmu pārliecināts, ka lielākā daļa mājaslapu izstrāde nevarētu mainīt savu darbu, kad tie esam atraduši pareizo kombināciju, kas ir piemērots tiem.

Ja Jums ir interese, izpildot šos izstrādātājiem tiešsaistē, ļaujiet man zināt, un es redzētu, vai es varētu izveidot laika, kad mēs varam tērzēt ar viņiem. Daudzi no tiem ir dažreiz uz HTML forumu, un Maikls, vismaz, ir ļoti aktīvs tur. Šādas lapas ir īss apraksts par savu darbu un to, kā viņi ieguvuši sāku darīt interneta attīstību, kā arī padomus tiem, iesākumam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru